Standardy obsługi klienta
Do pobrania
Terminy szkoleń
14.06.2016 w godz. 9.00 – 15.00
Chcesz zamówić szkolenie zamknięte Standardy obsługi klienta, jako dedykowane pracownikom Twojej firmy? Prześlij nam swoje zapytanie na adres: biuro@irk.com.pl, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.
Miejsce
Gdańsk – miejsce szkolenia uzależnione jest od liczby zgłoszonych uczestników i zostanie potwierdzone przez organizatora na 7 dni przed szkoleniem
Świadczenia dla uczestników
- materiały szkoleniowe
- przerwy kawowe
- lunch
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186).
Cena
400 zł + 23% VAT = 492 zł
Program szkolenia
Standardy obsługi klienta
- Obsługa Klienta
- Wrażenie wywierane na klientach
- Firmowy Dress code
- Savoir vivre – zasady zachowania w pracy
- Budowanie relacji z klientami
- Jak rozpoznać potrzeby klienta
- Komunikacja w procesie obsługi klienta
- Radzenie sobie z reakcjami klientów
- Reklamacje, skargi – jak przerodzić porażkę w sukces
- Wypracowanie firmowego wzorca postępowań
- Budowanie strategii obsługi klienta