Terminy szkoleń
14.06.2016 w godz. 9.00 – 15.00

Chcesz zamówić szkolenie zamknięte Standardy obsługi klienta, jako dedykowane pracownikom Twojej firmy? Prześlij nam swoje zapytanie na adres: biuro@irk.com.pl, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.

Miejsce
Gdańsk – miejsce szkolenia uzależnione jest od liczby zgłoszonych uczestników i zostanie potwierdzone przez organizatora na 7 dni przed szkoleniem  
Świadczenia dla uczestników

  • materiały szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186).
Cena
400 zł + 23% VAT = 492 zł
Program szkolenia

Standardy obsługi klienta

  1. Obsługa Klienta
  2. Wrażenie wywierane na klientach
  3. Firmowy Dress code
  4. Savoir vivre – zasady zachowania w pracy
  5. Budowanie relacji z klientami
  6. Jak rozpoznać potrzeby klienta
  7. Komunikacja w procesie obsługi klienta
  8. Radzenie sobie z reakcjami klientów
  9. Reklamacje, skargi – jak przerodzić porażkę w sukces
  10. Wypracowanie firmowego wzorca postępowań
  11. Budowanie strategii obsługi klienta

BACK